Jag är så ensam in min sadel

Oj men du, nu glömde jag bort det här igen. Uhh ja!

På torsdagen förra veckan åkte jag med Wong, hennes kille och hans kompis till zoo:t i Ueno. Det var sjukt roligt och totally awesome att kolla på djur. Och jag gillar hur Wong blir ungefär tio gånger roligare i kombination md sin pojkvän, ågud. Men jaahhh, bilder kommer kanske sen; fast förmodligen inte då :D

Sen har jag hängt med Joel och Maria i omgångar men mest möglat sönder i lägenheten.

Och lol, i tisdags lekte jag med Joel i en park och sen en gay bar. Lol. I gay distriktet mötte vi för övrigt en av mina klasskamrater som var typ "OOHH IT'S MY FIRST TIME HERE EHEHEhhhh..." XD Yeahhh sureee. Sen när jag skulle hem blev jag stött på ev en 40 årig japansk gubbe, lollll ewww.

Nu är jag dock helt utblottad och får överleva på kackerlackor och äckligt kranvatten resten av månaden. Go team Susanna!!!

Här, ta en snygg reklam.


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0