~*嵐仲間*~

Hahaha jag ville inte åka till skolan idag heller, men oh well tänkte jag och pallrade mig iväg. Det började helt underbart med jag plockade på mig intelligenspoäng när jag tog fel påse på McDonalds. Hahahaha. Aja!

Mina klasskamrater (och en lärare?!) var dock asgulliga och frågade varför jag inte kom igår och omg mår du bra idag DD: Hawziehaw <3

Och lol, jag fick tillbaka ett till inlämningspapper med intressant resultat. Det var typ ett papper där man svarade på frågor om sig själv, och på ett ställe frågade de om ens dröm för framtiden. Jag skrev då med små töntiga tecken "Jag vill verkligen gå på en Arashi konsert!!". Lärarens svar? "Jag med!!" :'D
Det roliga med den här läraren är att hon VERKLIGEN INTE verkar som en sån som tycker om pojkband hahaha. Jag hade inte tillfälle att utreda vidare i ämnet dock, men nästa vecka ska jag göra ett försök.  

( Fast nu är dilemmat; Tokyo Dome eller Hokkaidou Dome? hmmziehmm. )

Seen efter lektionen gick jag och Maria på McDonalds (...ja, igen) och sen på ett cafe. Jag åt en very delicious och mystisk chokladtårta som jag gärna äter igen bara jag kommer på namnet.

Yes, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0