My life is my message

Åh mitt liv, varför kan det aldrig vara balanserat och harmoniskt?

Men ja! Eftersom jag anmälde mig till JLPT-kursen igår så började min dag klockan 8 imorse. Med Halsont, sjöjningar och svettande. Efter jag tagit mig igenom dagen gick jag (och Maria som var orolig omg för snäll för snäll) till ett sjukhus som ligger i närheten av skolan. Efter en... intressant procedur sa doktorn att jag förmodligen hade en halsinfektion. OCH att jag skulle komma tillbaka imorrn och testa mig för svininfluensan eftersom jag har feber.

?? WOO SJUK I PRECIS RÄTTAN TID; men hey, jag har fått tabletter iallafall så jag kan ju gå till skolan och så. Hahaha jag hoppas jag inte får oönskade bi-effekter av tabletterna om jag inte har en infektion bara (jag vet inte om jag litar på doktorn XD). Aja!

Haha men åh, även på JLPT lektionen så var det en korean som pratade svenska. XD. Min förvåning, den var stor.

Yesss mediciiiin Byeee

Kommentarer
Postat av: lotta

HAHAHHAHAHA SVININFLUENSAN HAHAHAHAH

2009-10-20 @ 20:08:56
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0