Klassresan af crack och jobbig bussluft

Bilder från klassresan för nån månad sen, jag behöver motarbeta den växande paniken lite.

Wong (från Hong Kong), Angelo (Schweiz), Maria (Spanien) och Letizia (Italien) på the first stop! Var något typ av blom-ställe. De sa nåt om det på bussen men jag lyssnade inte, hehe.


Ett uhh, växthus som vi inte fick gå in till, haha.




"LÅT MIG TA ETT KORT PÅ DIG!!" - Wong


Das blommer.


Jisun! Kommer från Syd-Korea och tycker om att bjuda folk på godis och kramar och part-time:ar på en izakaya. (Wong tog kortet by the way)


Letizia, en frände i pojkbandsfascinerandet! Hon åkte hem till Italien innan lovet, så jag hann inte prata med henne så mycket. :( (Wong tog kortet igen, lol)


Wong! Jaa, vad kan jag säga om Wong. Hon spazzar, kommer med konstiga spontana (OCH HELT KLOCKRENA) kommentarer, är besatt av Hello Kitty och... ja. Vinner allt.


Maria a.k.a Världens Snällaste Människa. Ännu en pojkbandsfrände, ganska typiskt spansk och klängig, men säger så klockrent roliga saker när man minst anar det.


Wong igen.




Paparazzibild


Aburan; från Californien och är lite lätt airheaded, men helt ok!


Gruppbild, yeaaah! Lol bakgrunden


Wong och nån lodis vi hittade i ett dike


Paparazzibild?





Next stop var nån by. Med fiskar och souvernirer, haha.


Okej de syns inte så bra, men, FISKAR!!






Skulle ta en bild på stället, men fick med Nagai-sensei också. Han är helt lägligt precis där en liten pil pekar.




Alla var så fascinerade över de här och åååh vad fina och stora de är!
Wong ville äta dom. Hahaha.


Lunchen! Smakade helt okej, men alla asiater i klassen dömde det som oätbart, haha.


Daruma-san och Daruma-san.


En äcklig och kall jävla grotta vi måsta gå ner i. D: Eller, det var två stycken och jag slog huvudet i taket i den andra, haha.


BLIXT ÄR FÖR MESAR


Maria och Wong i en skog vi måsta gå i i hundra år för att komma tillbaka till bussarna.


Oooch tredje stället får bara ett kort för det var så tråkigt och vi såg inte Mt Fuji, haha.

Yeah! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0