SPAM!

Ok! Jag stannade alltså hemma idag på grund av att det var tyfon-varning; men den visade sig vara ganska menlös, lol. Aja.
Min ekonomiska situation är dock nu någolunda stabil då min räddare i nöden (mamma) räddade mig. <3! En av mina klasskamrater erbjöd sig dock att låna ut pengar till JLPT lektionerna vilket var sjukt gulligt erbjudet. Och Maria erbjöd sig att köpa middag åt mig den dagen lol HUR SNÄLL FÅR MAN VARA.
Jag väntar dock fortfarande på besked från CSN om mitt bidrag, muäh.

Jag har inget mer intressant att tillägga, så jag spammar lite reklam-snuttar också.


SLUTET




Youtube gillar att ta bort just den här reklamen hela tiden. Varför :(









Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0