I'm the scatman

Oj, jag sket visst i att skriva på ett tag. Men aja, jag har bara varit sjuk och angstface, så inte så mycket att berätta.
Eller well, på fredagen förra veckan följde jag med Maria hem och hon lagade tortilla åt mig <3 Väldigt gott faktiskt! Sen pratade vi om typ allt och inget tills jag måsta åka hem. 

Sen på söndagen åkte jag till Odaiba med Maria, Yana och Marias roomshare (en lagomt spazz japansk kille) Det var mitt under förberedelsen för en tyfon, så öh, haha vädret hade ju kunnat vart bättre. Men det var skitkul! Vi nördade omkring och tittade på olika utställningar och sånt.

Sen idag så kom Maria med en kamera som the roomshare sagt att han skulle ge till mig. ....JAG TRODDE HAN SKOJADE WTH LIKSOM. M-men aja, nu har jag en kamera! Jag måste tacka honom och försöka ge honom pengar sen, seriöst. EN KAMERA.
Haha, och även idag så träffade jag ett till Johnny's fan! Hon hade varit statist i en drama och allt omfg. Jag ska försöka att hinta senare att jag har livejournal eller nåt, haha.

Ja. På torsdag ska vi på klassresa till mt Fujis fem sjöar, haha. Kan bli kul, kan bli en katastrof, we'll see.

Nu ska jag titta på en rörande japansk drama och äta spaghetti.

Bye!

Kommentarer
Postat av: lotta

NU VILL JAG SE BILDER!!!! Nu har du fan ingen ursäkt längre när du har en kamera. Jag ska skicka ett tackort till den där konstiga grabben som gav dig den.

2009-09-02 @ 02:32:14
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0