The fact that we met is a miracle

Öh, så jag har lagt in bilderna nu, men vet inte om jag orkar ladda upp dem. De är bergis för stora för att laddas upp som de är också omg mina problem, så grava de är.

Men! Igår var jag på karaoke med Joel, Maria och... Letizia? Jag glömmer alltid hennes namn haha, men aja. Jag gruvade mig mindre än vanligt, men vart fortfarande nervös precis innan. Ugh. Alltså, jag har kommit över att jag inte kan sjunga, det som är pinsamt är bara att min röst är SÅ tyst/låg. Liksom. Varenda gång jag skulle sjunga själv var det typ bara musiken som hördes aaahhh röst-övningar here I come. Men aja, det var skitkul iallafall! Jag sjöng diverse Arashi-låtar med Letizia (som var ASBRA på att sjunga) och övriga låtar jag kunde med Maria och Joel, så det var super funz! Jag tror jag ska hitta några regular-songs att öva in, lol.

Sen efter det följde jag och Maria med Joel och hängde/var på en bar med Joels japanska kompis Yusuke. Han var jätterolig!

Aaah. Och haha, än en gång visade Maria vilken sjukt snäll och rolig person hon är. Seriöst, jag tror hon kan vara världens snällaste.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0