The spiderman


Ibland har jag väldigt givande konversationer.

Ja! Yana åkte hem till Ukraina i söndags. På lördagen åkte Yana, Maria och jag till Asakusa och handlade souvenirer. Sen var jag mesig och åkte hem och vilade medans de åkte till Ikebukuro och lekte med Marias japanska kompis. Sen vid... 8 tiden kom Yana hit och typ hängde tills jag somnade, lol. Ungefär klockan fem på morgonen måsta hon kliva upp för att komma i tid till flygplatsen. Jag hjälpte henne att bära bagaget till tågstationen och sa farväl. :( Weep. det kommer bli tomt utan henne i skolan. Och jag kommer sakna hennes random låna-internet-besök, haha.

Idag åkte jag och Maria till Harajuku och kollade efter höst-kläder åt henne. Hon köpte lite grejer, men var bara halvnöjd. XD Men oh well, vi ska väl åka fler gånger.

Yess! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0