三國戀

En rolig sak jag har märkt; jag fattar faktiskt vad försäljare/räknings-påminnare säger nu även om de säger typ 5 miljoner ord i sekunden och i Super Artig grammatik. Inte allt liksom, men jag HÄNGER MED. Framsteg!! :'D Nu är jag sporrad att plugga trots att jag har lov.

Uhh, ja, lovet. I onsdags lekte jag med Joel för första gången på hundra år och det var hur kul och cp som helst. Känns som om jag behövt det här väldigt länge. <3 Vi gick på McDonald's, gick på karaoke, gick till Yoshinoya (mat-ställe) och sen till Book-Off där det var meningen att vi skulle köpa tv-spel, men då utbudet inte var så givande köpte vi varsin film för 500 yen. Sen gick vi till Joel och försökte kolla på Joels film, men öh, gav upp. XD

Och igår hängde jag med Maria igen som var deppig över att hon inte fick jobbet hon blivit lovad. Wtf, cp-ställe liksom. Men aja, hon blev gladare efter ett tag när vi virrat omkring i Ikebukuro och försökt hitta ett tempel (under min ledning förståss XD). Sen när vi upptäckt att vi gått åt fel håll och var på rätt kurs igen sprang vi på en brand, lol. Vi stog och tittade på när brandmännen försökte släcka den ett tag (det var på högsta våningen på en skithög byggnad btw 8|) och gick sen vidare till templet. Det var ett very pretty tempel, haha. Bilder kommer nog inom en snar framtid, kanske möjligen. Uhh, sen gick vi omkring och undersökte vart några vägar ledde.

Idag degar jag bara. <3
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0