Du lär mig och jag lär dig

JAG KLARADE MIG!!!! Oh fuck yeah, nu kan jag äntligen pusta ut. Jag var tydligen fjärde bästa också, vilket läraren basunerade ut i stor överraskning. XD Hahaha, verkar jag så dum under lektionerna? Fast tydligen inte eftersom mina betyg i allmänhet blivit högre. Så konstigt hahaha.

Och mah, folk skulle till Ji Songs izakaya efteråt, men jag kunde inte gå för jag är fattig. :( Koreanen jag haft awesome ansiktuttrycksutbyten med på senaste tiden vart besviken, hahaha. Men aja, jag gick på McDonald's med Wong istället, lulz.

Och, en sak jag glömde nämna om igår! Den jätteawesome:a läraren jag hade 2007 kom ihåg mig!! <3 Kanske han kommer ihåg ialla idk, det var bara väldigt awesome. :D

Alltså damnit, jag vill ha remakerna av Pokémon Guld och Silver. Hrrrnnnnn aja jag har inga pengar ändå.

Bye!

Kommentarer
Postat av: lotta

Gratz till dig ziz.

hahaha NO you didn't citera pokemon som rubrik!

2009-09-12 @ 04:31:18
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0