from faraway we come, from Nevada we come

SLUTPROV ÖVER, WÄ, JAG KLARADE MIG BERGIS INTE WÄÄ

Men aja, det är över iallafall. :DD Och efter det gick jag, Wong, Maria och Yana på karaoke, lol. Jag har hittat en låt jag kan sjunga som regular nu!!



Seriöst, jag är kickass på den här låten! Yess. Wong var för övrigt asbra på att sjunga omfg, min avundsjuka.

Sen på kvällen kom Yana över och lånade internet och vi satt kanske och pratade helt random i en timme, haha. Wää, jag kommer sakna det. :'(

Haha, och dagen före provet bjöd Kioku med mig att plugga på Starbucks. Vi åt middag med två av hans kompisar på en biljettautomats restaurang först dock, haha. Sen på Starbucks träffade vi några av hans bekanta/en av Ji Songs kompisar och pluggade med dom, plus Javier som kom senare. Dang vad mycket namn det blev helt plötsligt, haha. Vi pluggade iallafall 4 timmar, uahaa. Har jag någonsing pluggat så länge i streck? Jag kommer inte ihåg det iallafall ugh. Blev en erfarenhet iallafall! Jag somnade typ precis efter jag kom hem, haha. Jag fick höra sen att Kioku hade pluggat till 3 på morgonen och sen åkt till Starbucks igen på morgonen och pluggat mer.
S-seriöst liksom. Jag fattar varför han är så bra nu men omg.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0