zu~tto kono mama

Uääää varför glömmer jag alltid vilka soul suckers lov är? Seriöst. Jag gör ingenting. Och jag vill inte göra nånting. Ugghhh. Jag vill inte ens gå ut och kolla på den japanska naturen som jag var så pepp på för några dagar sen, haha.

Aja! Ganska upp yeah! Eller lol, oh right, jag, Maria och Joel var i Shinjuku i söndags och försökte hitta skor och kläder åt Maria. En tröja blev det bara dock, men det var skojigt!
Jag hade även en ganska givande konversation med Mr. Johannes igår, så. XD Plus att jag uppdaterade dA och fick en watch av en super awesome person.

Lol, min apati, jag förstår inte. Det är bergis höst-depressionen som kommit. D:

Aja. Bye!

Kommentarer
Postat av: lotta

kan du lägga upp bilder?!

2009-09-23 @ 15:30:58
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0