blodpudding


Vill ha den där tröjan like BURNING


Enligt planen så fick jag tre dagar av absolut ingenting och bara sitta och dega och rita! Skiiiitskönt, men det blir ju alltid lite jobbigt att kommunicera med andra människor när man väl går ut i verkligheten. Fascinerande vad lätt man glömmer. Aja.


Men well, i måndags åkte jag till skolan för att få hjälp av Goto-sensei med ansökan till filmskolan och det gick bra. Jag måste dock skynda på att få ihop alla dokument and shizz. Ska försöka sign up till en till open campus som är den 23:e och fråga en massa dumma saker.

Idag var jag och såg Tron med Pan. SÅ HÄFTIG! Storyn var väl... well, den var okej, men effekterna och musiken var SÅ COOLA! Det där med 3D glasögon är ganska häftigt också.

Nu har jag huvudvärk, så jag ska lägga mig ner och lida nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0