ferrarrriiiiiiii

Paketet med stuff kom igår!! Tack parents! Jag har ätit upp nästan alla Ferrari. <3

Och så! Lite bilder.


En gata i staden där jag bor.


YAKINIKU!!

 
Random i Harajuku


Ibland går jag upp på taket på Guest Houset och tar ungefär 46258264 bilder på moln och byggnader. Här är en av dom.


Ett par jättesöta hörlurar jag köpte till ipoden jag fick av Rina-senpai <3


Sånna här lappar sitter i varje toalettbås och jag dör lite varje gång jag ser sista raden


Ingången till Fuji-Q! So far inget regn.


Jung-Eun vid ingången, och bakom är vad jag tror är traumaskaparen Fujiyama


Jag vet inte riktigt hur jag känner för det här


Jung-Eun, hennes Rilakkuma-värmegrej och resterna av ecklig pizza.


Sen dog kameran. :|b

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha ja dog också när ja såg att alla ser dig!! va fin du va på passbilden:))

2010-12-31 @ 16:32:33
URL: http://plaskeby.blogg.se/
Postat av: SusannaBanana

Hahaha så snyggt! Och aww, tack! :'D

2011-01-02 @ 05:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0