pölsa

MINA ÖGON AHHHHH!!11

Idag var jag på open campus igen och kollade ljussättning! Återigen gjorde jag ingenting och lyssnade mest på vad personen jag blev assigned till sa, lol. Skillnaden den här gången var dock att jag var så completely out of it (kunde inte sova igår??) så jag frågade inte så mycket och var mest bara Blöö the Boring Foreigner. Men! Sen efter själva uh... filmande av filmscenen så fick jag liksom en... one-on-one lektion vilket var mycket givande. Fick lära mig saker som att man lägger ljus beroende på person och saker eftersom alla inte passar i alla sorters ljus, och att tjejer som håller på med ljus är petiga (och tydligen läskiga, lol). 
I det stora hela var det rätt awkward och jobbigt ibland, men en bra experience, så jag är inte emo och deppig. Alla var jättesnälla mot mig också så, weep. By the way så var han som hade hand om mig också 22 och var ganska hilariously japansk "inne-kille". Så mycket slang!!

Åh, just, jag skulle ha åkt på en julfest hos en klasskamrat direkt efter open campuset, men jag mailade och sa att jag mådde illa. Jag hade inte varit en kul partyperson idag så.  

DEGTIME

Kommentarer
Postat av: mama

haha näradöden upplevelser är väl fint!!?

2011-01-16 @ 10:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0