korvstroganoff

Och back in Japan I am!

Flygresan gick bra, visum:andet gick bra, att ta sig till Guest House:et gick helt okej, jag skulle ha valt lite lättare kläder bara. Plus att någon borde ha berättat att man måsta dra sin 18kg tunga väska i fem miljoner trappor, men jaja, det är i det förflutna nu.
Guest House:et är för övrigt jättebra! Fräscht, bekvämt och nära till skolan. Plus att managern och hans fru är typ de mysigaste människorna ever.
Det enda jag gjorde mer igår var att kolla upp vart skolan ligger, köpa en sån där konverter-grej (som funkade med allt utom datosladden, så jag fick åka och köpa en ny idag).


Idag! Vaknade jag utan uppsvullna ögon!! Men jag ska ge det några dagar och se. Vore veldigt noice om jag kunde stanna här.
Jag skulle ha placeringstest 9:20 idag, så jag pallrade mig iväg i tid; oturligt nog hann jag inte dricka kaffe, så slight huvudvärk och allmän förvirrning rådde. Skrivtestet gick inte alls bra. På intervju delen sa läraren att det förmodligen skulle vara okej att fortsätta där jag slutade (eftersom jag fick bra betyg på sluttestet då och så), men att det berodde på skrivtestet också. Suck. Vi får la se imorrn! Ovannämnda lärare blev för övrigt jättespazz och glad och kramade mig när hon såg mig, hahaha. De andra lärarna jag hade kände också igen mig. :'D

HAHA OCH.
En kille från Hudik går på samma skola/bor på samma Guest House som jag. NATURLIGTVIS.


Yessok, nu ska jag ta och planera mat för den här veckan, gå och betala hyran, och förbereda mig inför kanji-provet imorrn.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vågar man fråga vilken kille?! hahahaha

2010-12-31 @ 16:34:33
URL: http://plaskeby.blogg.se/
Postat av: BananaSusanna

Hahaha han heter Johan, är african-american och ganska kraftig?? Jag tror han gick ut gymnasiet i år XD

2011-01-02 @ 05:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0