leverpastej

MEN IDAG HAR VARIT SKOJSY!

Blev helt randomly medbjuden till filmvisning på min potentiella framtida skola, vilket var intressant och kul. Förstaårseleverna var... well, amatörmässiga, men några rätt bra. Speciellt en som som handlade om kannibalism som jag VERKLIGEN INTE BEHÖVDE SE, HAHA. Andraårselevernas filmer was awesome dock! Jag gillade speciellt en som hette... nåt felstavat ord på engelska och var ganska crack men samtidigt artsy och... djup? Well. Sista filmen var också väldigt bra och proffsig!
Jag blev även meddragen av en skolmänniska helt randomly och ska gå på open campus imorrn! H-helt själv så haha, NERVOUS.

Sen skulle Rina (min senpai/kompis som går på filmskolan) hjälpa mig att köpa en prepaid mobiltelefon, men eftersom smartypants hade glömt addressen till där hon bor så blev det inget. XD Plus att vi fick veta att man måste ha sitt alien registration card för att köpa mobil, vilket jag inte har. Oh well.

Sen gick vi och åt billig men god mat och pratade i nån timme innan det var dags att möta Rinas kompisar och gå på izakaya. Izakayandet var kul! Även om jag var fett tråkig som vanligt, men jag börjar värma upp inför nya människor bättre nu? Jag var inte ens nervös liksom? Weiiii.

WEII MÅSTE SOVA NU OM JAG SKA ORKA UPP IMORRN! GANBARE NIPPON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0