lövbiff


Eftersom kapten smartypants (jag) glömde kamera-sladden så blire skabbiga ritade bilder istället! Plus kanske en och annan webkamerabild om ni har tur!!

JAG KLARADE MIG SÅ BRA PÅ SKRIVPROVET ATT JAG KUNDE FORTSÄTTA DÄR JAG SLUTADE YAAEEEYYYY

FAST SEN HADE JAG LEKTION OCH JAG GRINADE AV HUR SVÅRT OCH KOMPLICERAT DET HÄR SPRÅKET ÄR.

Men aja, skabb den som ger sig.

Klassen är jätteliten för övrigt! Bara runt 10 personer. Det var bara jag och en koreansk tjej som var nya, hahaha. Men de verkar trevliga och roliga, så det här blir nog bra!
Jag träffade även Angelo från min förra klass! Oh gawsh, så kul att se honom igen. Även att jag återsåg en polska som jag säkert pratat med bara en gång förra året; men hilariously nog var ihågkommandet mutual.

Jag fick även veta att jag kommer ha två lärare jag haft förut plus en lärare jag känner, men inte haft, så funzifuntimes!

Nu bör jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0