pannbiff


Var på musikal med skolan idag! "Ashita e no tobira" ("The door to tommorrow"? "Dörren till imorgon"?) hette den och var väldigt bra! Jag fattade väl 10% av vad de sa, men de sjöng och dansade mycket, så hehe. Dessutom var allt i musikalen gjort av elever från olika film/musik skolor, så det var rätt häftigt.

På väg till lokalen pratade jag mycket med en koreanska som heter, uh... Jeoung-Eun? Aja. Hon är jättetrevlig iallafall!
Åh, och igår fick vi lära oss hur man bugar ordentligt och en del manner-regler i Japan. Hilarity.
Skolan i övrigt är SVÅÅÅÅÅÅÅÅÅR och det blir inte bättre av att jag har en liten gnagande känsla av att jag aldrig kommer använda de här grammatikgrejerna eftersom de är superartiga-skriv-grejer, men... aja!

Jag har blivit medbjuden på karaoke med mina klasskammrater imorrn, men jag är lite osäker på om jag vill gå när jag har så ont om pengar : ( Jag vill gå för the funzies, men, liksom. : ( :(

Jag får tänka på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0