revbensspjäll


Ritad nångång i vintras/våras och är väl supposed to be mitt bakhuvud, men kan lika gärna vara en floating wig.

Ja! Stuff har hänt! Skolan går på som vanligt. Jag hängde med Jung-Eun (korea) och Anna (mexiko) i Jung-Euns super fancy lägenhet och åt SKITKRYDDIG nudelsoppa och inte så kryddig mystisk koreansk rätt. Nudelsoppan var dock bara "normalkryddad" enligt ovannämnda. Detta hände förra veckan.
Sen var jag på Nagai-sensei-- förlåt, Dr.Ns historialektioner två dagar och det var jätteintressant! Jag gillar historia i vanliga fall, men Dr.N gjorde det ännu bättre, haha. Skall gå nästa gång också.
I helgen gjorde jag INGENTING och det var så skönt.
I måndags var det sports tournament och mitt lag kom sist. YAY?
I tisdags hängde jag med Rina-sempai och det var kul.
Igår hängde jag med Jung-Eun och Julien (frankrike) på en izakaya, vilket var kul trots att jag mådde fett illa.
Idag mår jag jetteillahhh och stannar hemma från skolan.

Planer för helgen: INGENTING, och det ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0