gyoza

Allright Stop.

Picture time!


"Mickey's deranged cousin"/Panda-Musse-mössa-jag framför Askungens slott.


Skönheten och Odjuret på nattparaden. Kunde bara använda min mörkerskygga telefon för kort då min kamera dött.


I regret nothing, om nom nom


Rina-senpai i ett cykelgarage. Det var typ smockfullt med cyklar ända bort till öppningen man barely kan se där i horisonten.


Jag med smink och fylliga lockar gjord av Hanan-senpai, samt Hanan-senpai herself



Våren har kommit!! Tror jag! Det känns som så i luften iallafall. Vilket också innebär att jag kommer måste vara uttorkad och vara konstant trött, men nu ska vi inte vara negativ här. Vår, wheee!

Även! Att en tjej på skolan jag går på nu ska börja på skolan jag ska börja på! !!!! Vi typ ger varandra finger-pointing movements och ba YEAHHHYYY!! när vi ser varandra, så this seems promising. Hon går i klassen över mig om jag inte minns fel.

Jag köpte även en ny jacka för en månad sen och den är crap. Jag har måstat sy fast knappar två gånger redan, och för nån dag sen ramlade två andra av. Och jag är lat och orkar bara inte sy fast dom igen, så nu går jag omkring och ser ut som en hobo. Tack, crap-jacka!

Och eftersom jag är motsatsen till en flitig student så har jag en massa uppsatser att skriva. Jag skrev dock klart en igår där jag skulle beskriva hur det var att vara Askungens slott i Disneyland.

Speaking of uppsatser så är det det jag bör göra nu.

Kommentarer
Postat av: mama

Snyggo! fränt med nån mer känd som blir kvar. vilken nationalitet?

2011-02-24 @ 08:37:11
Postat av: lotta

känner knappt igen dig på sminkbilden! Znygg!

2011-02-26 @ 00:27:36
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: Banana

Mama: Tänks! Hon är från England, och ursprungligen från Tyskland. Tyvärr kommer hon dra till Korea snart så.



Lotta: Hahaha tack!

2011-03-02 @ 03:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0