joserru

Tjingeling plingeling

Mitt live har varit lite mystiskt på senaste tiden eftersom jag erfarat min första stopp i toaletten (som ännu icke är löst, men det... går typ att använda den?) och jag känt mig lite lost på hela det här med vad jag vill göra i framtiden. Jag tog mig en funderare och har hittills kommit fram till att förmodligen kommer ångra mig när jag ligger på min dödsbädd att jag inte pursued art, så det kommer nog bli så att jag byter till animeskolan nästa år. Men jag haver ännu tid att ändra mig femtusen gånger till! Just nu känns det som om det är det rätta, och det enda.

Jag har även haft prov i olika saker! Kamera (som jag failed so bad), ljusgrejer (som jag klarade yayy) och editing (also failed bad).

Och snart börjar sommarlovet! Jag kommer vara upptagen med diverse filminspelningar, och jag kommer nog att göra en animering som eget arbete. Och så ska jag hälsa på Pan, med det blir i Augusti nångång.

Mitt meningslösa film-mission är nu så att jag kollat på precis 50 filmer! Ska ta ett break och kolla på saker som gynnar min japanska ett tag nu.

Random, men jag köpte en mumin bok på japanska som jag tragglar mig igenom.

Som le avslut en bild på le moi och Umji (korea) från förra veckan när vi var och åt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0